חוקר פרטי בקריות והסביבה

מחפשים חוקר פרטי בקריות? זקוקים למידע או ראיות בעלות תוקף משפטי? אנחנו יכולים לעזור!
DIM הינה חברת בת של "בטיחות אנוש" אחד משלושת משרדי החקירות הגדולים בישראל. נכון לשורות אלו מועסקים במשרדנו מעל ל-70 חוקרים פרטיים הפועלים ברישיון משרד המשפטים.

שירותי המשרד כוללים תשאול ודיבוב, מעקבים וחקירות סמויות בקריות ובשאר חלקי הארץ, חקירות כלכליות, מעקבים אחרי בני זוג החשודים בבגידה, שירותי חקירות עקב הליך גירושין, איתור חייבים, בדיקות לאיתור מכשירי האזנה ומעקב, חקירות מחשב (סייבר ורשת), מודיעין עסק ושירותי חקירה למגזר העסקי, פוליגרף ועוד.

נגן וידאו אודות תמונה סרטון על משרד חקירות DIM

חברת האם "בטיחות אנוש" וחברת הבת "DIM חקירות פרטיות" בכתבה של כאן 11

כמה עולה חוקר פרטי בקריות?

אין ספק ששאלת המחיר מעסיקה את מרבית האנשים שחושבים להשתמש בשירותיו של חוקר פרטי, לכן החלטנו לפרסם את המחירון הכי מקיף ברשת האינטרנט. עקב אופייה הדינמי של החקירה הפרטית ישנה בעייתיות לחזות מראש את המחיר הסופי בחלק מהמקרים, אבל באופן עקרוני הגורמים העיקריים המשפיעים על מחיר החקירה הם כמות החוקרים כפול כמות עלות פר שעה, תשלום עבור הוצאות נסיעה, אזור החקירה והכלים הנדרשים לביצוע החקירה.
לאחר שיחת ייעוץ חינמית, בה נבין את פרטי המקרה שלכם, נוכל לתת לכם הצעת מחיר.

חוקר פרטי בקריות מחיר מחירון DIM חקירות פרטיות ומודיעין עסקי

DIM שירותי חקירות בקריות והסביבה

זקוקים לשירותיו של חוקר פרטי באזור קריות? צוות חוקרי השטח במשרדנו מכיר היטב את השטח ויכול לבצע עבורכם מעקבים וחקירות סמויות הכוללת תשאול ודיבוב בדיסקרטיות מלאה.

חקירות אישות ומשפחה - חוקר פרטי בגידות

חקירות אישות הינן חקירות נפוצות ביותר אך גם נפיצות ביותר, חקירות אלו בעלות חשיבות קריטית עבור מזמיני החקירה שכן הן עלולות להשפיע על חייו באופן חד.
לרוב נקודת הפתיחה של חקירות מסוג זה תהיה חשד לבגידה מצד אחד מבני הזוג, במידה והחקירה תאשש את החשד עלולה להיפתח מערכה נוספת, הליך הגירושין.
אנחנו בDIM מציעים שירות חקירה מלא הכולל – מעקבים ותצפיות, דיבוב(במידת הצורך), חקירה כלכלית להליך גירושין (העלמת נכסים, דמי מזונות) וכמובן מתן עדות בבית המשפט ובבית הדין הרבני.

שירותי חקירות למגזר העסקי

בעולם העסקים נעזרים רבות בשירותי חקירות פרטיות כגון: מעקבים וחקירות סמויות, גילוי האזנות סתר ופרצות אבטחה (סייבר), דליפות מידע, מודיעין עסקי, חקירות כלכליות, איתור נכסים חקירת מעילות וגניבות, פוליגרף, סקר סיכונים ומניעת אובדן.
מודיעין עסקי – היכולת לקבל החלטה מושכלת כאשר כל המידע נמצא מולנו או קבלת יתרון על המתחרים.
המחלקה העסקית בחברת DIM נותנת מענה דיסקרטי ומותאם אישית בכל הקשור לניהול חקירות ואיסוף מידע מודיעיני עבור עסקים בכל גודל, חברות ומוסדות ממשלתיים. בין לקוחותינו ניתן למצוא בנקים, חברות ביטוח, חברות הייטק ומוסדות ממשלתיים.

שירותים נוספים המוצעים בקריות והסביבה

מעקבים – עם ניסיון של עשרות שנים באסטרטגיות מעקב, את צוות העוקבים שלנו קשה לזהות ובטח שקשה להתחמק מהם. שימוש בכלי מעקב מתקדמים וצוות שטח המכיר את קריות לאורכה ולרוחבה.

בדיקות רקע – בין אם אתם שוקלים להעסיק עובד חדש או שאתם רוצים לבדוק את בן זוג שלכם או מישהו שקרוב אליכם, אנחנו יכולים לבצע עבורכם בדיקת רקע מקיפה ומקצועית.

מניעת התחזויות ברשת – לאור מקרים רבים של הונאת רשת על רקע רומנטי והוצאת כספים במרמה אם יש לכם ספק לגבי האדם מצדו השני של המסך אנחנו יכולים לבדוק עבורכם האם הוא קיים והאם הוא מי שהוא טוען שהוא.

איתור – בין אם מדובר על איתור של בעלי חוב או איתור אנשים בארץ או בחו"ל. למשרדנו יש יכולות גבוהות וניסיון רב בתחום האיתור בארץ ובעולם.

עבודה מול עורכי דין – עבודה למען איסוף ראיות בעלות תוקף משפטי, משרדנו עובד עם המשרדים הגדולים במדינה צרו איתנו קשר לקבלת שמות הממליצים.

חקירה כלכלית – במידה ואתם זקוקים למידע פיננסי מקיף אודות אדם או חברה, צוות החוקרים הכלכלים במשרדו יפעל עבורכם הן בשטח כגון מעקבים ודיבובים והן באמצעות אמצעים דיגיטליים על מנת לשקף עבורכם את מצבו הכלכלי של נידון החקירה.
איתור נכסים בארץ ובעולם.
גילוי חשבונות בנק, מניות ושאר רכוש.
תיעוד רמת חיים.

גילוי אמצעי האזנה – ברשותינו ציוד טכנולוגי מתקדם לאיתור מכשירי ציתות ברכב, בבית או במשרד.

השירות הכי חשוב שאנחנו מציעים הוא שכל שירותי החקירה שלנו נתפרים בהתאם לצורכי הלקוח, כל מהלך נעשה לאחר חשיבה מעמיקה ותכנון עם פתרונות לא סטנדרטיים בעת הצורך.

לדף השירותים המלא – לחצו כאן

חוקרינו מהמקצועיים בתחום ומכירים את אזור קריות כאת כף ידיהם.

בזכות העסקה של חוקרים ממגוון רקעים ומגזרים יש לנו את היכולת לפעול במגזרים מורכבים כגון המגזר החרדי והמגזר הערבי.

כל החקירות מלוות בייעוץ צמוד של בעלי המשרד עו"ד דני אנגל.

שירותי חקירות פרטיות
שירותי חוקר פרטי בקריות

מתי כדאי לפנות לחוקר פרטי בקריות?

כשם שעורך הדין יכול לעזור לכם בהליכים משפטיים חוקר פרטי יכול לעזור לכם לחשוף את האמת, החקירה תתבצע בדרך חוקית בעזרת איסוף מידע וראיות בעלות תוקף משפטי, בנוסף חוקר פרטי יכול להגן עליכם מפני אנשים ואפילו חוקרים אחרים אשר מנסים להגיע למידע שלכם בעזרת אמצעים טכנולוגים או בעזרת מעקבים וחקירות סמוייות.

כך שאם אתם חושדים שמשהו לא תקין מתנהל מאחורי גבכם או לחילופין נמצאים בהליך משפטי כגון הליך גירושים ורוצים לחשוף מידע אשר ישים את ידכם על העליונה, חוקר פרטי יהיה בעל המקצוע הנכון עבורכם.

מי נחשב חוקר פרטי?

בין אם אתם מחפשים חוקר פרטי בקריות או בכל מקום אחר בארץ, חשוב שתדעו שחוקר פרטי הינו בעל מקצוע אשר פועל תחת רישיון משרד המשפטים, אותו אפשר להוציא רק לאחר תקופת התלמדות של 3 שנים תחת חוקר בכיר ומבחן של משרד המשפטים. את הרישיון צריך לחדש פעם בשנה, כאשר התנאי לחידוש הינו העדר תביעות ותלונות כנגד החוקר.
חשוב לציין שחוקר פרטי אינו יכול לקבל עבודה מאדם פרטי אלה רק ממשרד חקירות פרטי. בכדי שמשרד חקירות יקום עליו להיות מנוהל על ידי חוקר בעל ותק של 8 שנים, משרדנו מנוהל על ידי מעיין טל, יפתח שגב ועו"ד דני אנגל, חוקרים פרטיים בעלי ותק מצטבר של מעל ל-80 שנה.

איך חוקר פרטי בקריות יכול לעזור לי?

החל ממעקבים ואיסוף ראיות מצולמות דרך חקירות סייבר ורשת ועד לחקירות כלכליות מורכבות חוצות יבשות, עיקר עבודתם של חוקרים פרטיים הינה תיעוד ואיסוף מידע בעבור הלקוח. פרט מקבלת תשובות וחשיפת האמת איסוף ראיות שנעשה על ידי חוקר פרטי מקצועי יהיה בעל תוקף בבית המשפט ובבית הדין הרבני.

איך לבחור חוקר פרטי מומלץ בקריות?

בימינו מרבית הלקוחות הפרטיים ישכרו חוקר פרטי דרך האינטרנט, דבר אשר מצד אחד תורם רבות לדיסקרטיות אך מצד שני בדרך כלל האתרים אשר תחשפו אליהם יהיו כאלה שעשו עליהם עבודת קידום טובה ולאו דווקא בגלל שמשרד החקירות מומלץ או מקצועי או במקרה היותר גרוע אך נפוץ ביותר, תגיעו לאתר בבעלות יצרני לידים אשר ימכרו את פרטיכם למרבה במחיר, דבר אשר פוגע קשות בדיסקרטיות של מזמין החקירה.


אז איך בכל זאת אפשר למצוא חוקר פרטי טוב ומומלץ מבלי הצורך לשכור חוקר פרטי שיעזור לנו גם בזה? 🙂
קודם כל חשוב לציין שחוקר פרטי אינו יכול לקבל עבודה ממכם, מי שיכול לקבל עבודה ממכם הוא רק חוקר פרטי עם רישיון לניהול משרד חקירות (רישיון שאפשר לקבל רק אחרי ותק של 8 שנים).
דבר זה עוזר בסינון עקב כך שחוקר פרטי מחויב לחדש את רישיון החוקר שלו פעם בשנה וחידוש זה מותנה בכך שאין תלונות או חקירות פתוחות כנגד החוקר.

1.יש לבדוק אם לעסק יש כתובת רשומה, לרוב תוכלו למצוא כזאת בחלק התחתון של האתר.
2.לבדוק מי עומד מאחורי העסק, אם אין שום שם שמוזכר באתר ובפרט בדף האודות כנראה שיש סיבה טובה לכך.
אם כן מופיע שם באתר כדאי לבדוק אותו במאגר המידע הממשלתי שבו מופיעים כל החוקרים הפרטיים המורשים לפעול בישראל.
3.תמיד טוב לחפש תגובות ובעיקר שליליות אם כי את כל התגובות באינטרנט צריך לקחת בערבון מוגבל.
4.והכי חשוב לסמוך על תחושת הבטן שלכם כאשר אתם מדברים עם החוקר, האם הוא נותן תשובות ברורות? האם הוא נשמע מקצועי? האם יש לו או למשרד החקירות שהוא מייצג ניסיון בתחום החקירה המדובר.
אנחנו בDIM חקירות פרטיות ומודיעין עסקי מאמינים בשקיפות מלאה ואת כל הפרטים עלינו אתם מוזמנים לראות בדף האודות. כמובן שאתם מוזמנים להתקשר אלינו לייעוץ חינם, נשמח לעזור.

המלצות מלקוחות

סיפורי הצלחה מחקירות

ציפי פנתה אלינו לאחר שבמשך שנים בעלה התחמק מתשלום דמי המזונות. בעלה לשעבר מוטי טוען שאין לו כסף ושהוא הומלס. ציפי למרות נכותה הקשה נאלצה לעבוד ולפרנס את ילדיהם המשותפים בכספה המועט. לאחר שנודע לציפי שבעלה לשעבר עובד ומרוויח ב"שחור" היא החליטה לפנות למשרד חקירות במטרה לתעד את ההתנהלות של בעלה. לאחר מעקבים אחרי האובייקט שהיה זהיר מאוד מצאנו אותו חיי בביתה של בת זוגו ונוסע על רכב מרצדס חדש שרשם על שמה. באמצעות ציוד סמוי הוכחנו שמוטי אינו הומלס כפי שהוא טוען ולאחר מעקבים ממושכים שבהם הוא היה היחיד שנוהג ברכב היוקרה הוכחנו שלמעשה הרכב שלו על פי חוק מנהג בעלים (בזכות ראיות אלו הרכב עוקל). לאחר מכן באמצעות חקירות סמויות הכוללות דיבוב התגלה בפנינו שמוטי הוא הרוח החיה מאחורי העסק בו הרוויח את כספו. בסופו של דבר הלקוחה שלנו זכתה לקבל את דמי המזונות כולל תשלומים רטרואקטיביים וכיום יכולה לאפשר לילדה את החיים להם הם ראויים.
לסיפורי חקירות נוספים ⇦
איך הוא יודע איפה אני נמצאת?" פתחה ליאת (ש.ב) וסיפרה כי נמצאת בהליך גירושין מאדם בעייתי, שנלחם עד טיפת הדם האחרונה כדי לקבל משמורת מלאה על ילדיהם, וזאת רק כדי שלא לשלם לילדים ולמרות שלא דואג להגיע עם הילדים למסגרות בזמן, לא טורח לקחת אותם לחוגים, לא באמת מתעניין בהם. אבל אין מה לומר, הוא ממולח ומלא בכסף, כך שמקבל ייצוג טוב בהרבה משלה. היא סיפרה כי לפני כמה שבועות הגיעה למרכז מסחרי כדי לערוך קניות, לא חלפו כמה דקות ובעלה הופיע שם כדי להתעמת איתה. לאחר שהוציא אותה מדעתה, החל להסריט אותה כדי "להוכיח" את אופיה הטמפרנטי לכאורה. לפני כמה ימים הוא הופיע כאשר יצאה עם חברות לבית קפה, כדי להוכיח שהיא יוצאת לבלות במקום לטפל בילדיהם. הוא ידע על שיחות שניהלה עם עורך הדין שלה ובכלל על כל המתרחש בחייה הפרטיים. נכנסנו לתמונה כדי להבין איך ה"גאון" יודע כל כך הרבה. לאחר חיפוש פיזי ובאמצעות מכשירים ברכבה, נמצא מכשיר האזנה סמוי שהוסלק, המשמש גם כGPS. בבדיקת האזנה נוספת שבוצעה ע"י מומחים שלנו בביתה, נמצאו מכשירי וידאו וסאונד סמויים בתוך בובה של אחד הילדים, בתפירה של קצה הוילון בסלון ובממיר מתחת לטלויזיה בחדר השינה שלה. כעת מקווים להצליח להגיע להוכחות חד משמעיות, שהבעל הוא שדאג למתקן את הרכב והבית, מה שלמעשה מהווה עבירות פליליות. בהצלחה לנו
לסיפורי חקירות נוספים ⇦
שקופית קודמת
שקופית הבאה

למה לבחור בנו? חוקרים פרטיים בקריות

במשרדנו מועסקים מעל ל – 70 חוקרים פרטיים ברישיון משרד המשפטים.
בעלי המשרד בתחום החקירות קרוב ל-40 שנה
טיפלנו באלפי תיקים ועזרנו לאלפי אנשים לחשוף את האמת בצורה מקצועית ע"י בניית תשתית ראייתית בעלת תוקף משפטי.
אנחנו חברת בת של חברת בטיחות אנוש – הבחירה של חברות הביטוח הגדולות במשק, צוות החוקרים ומשאבי החברה הינם מהאיכותיים בתחום.
כל החקירות מתבצעות בליוי משפטי ע"י עורך דין דני אנגל, מבעלי המשרד.